Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Γυναίκα!!!

Κοιτάζω ώρα τώρα τη σελίδα άδεια... γράφω... σβήνω.... σκέφτομαι... ξαναγράφω... διαβάζω.. φφφ... δεν μου αρέσει αυτό... το μυαλό μου καλπαζει... μέσα σε δευτερόλεπτα σκέψεις αναβλυζουν συνεχώς η μία μετά την άλλη... βρίσκω ωραία την πρώτη, απορριπτω την δεύτερη.. ξεκινάω μια τρίτη...
Τελικά καμία... τίποτα... μηδέν... βρε τί έπαθα;;; γιατί δεν μπορώ να βάλω σε μια τάξη αυτά που θέλω να γράψω;;;;
Αναβω τσιγάρο... χαλαρωνω... κοιτάζω έξω απ το παράθυρο.. ένα περιστερι κάθεται στο κάγκελο.. περπατάει ανέμελο πέρα δώθε....
Να μουν στη θέση του.... να πετάξω κάπου πέρα ψηλά.... να χαθώ εκεί στα σύννεφα κοντά.. στον ήλιο, στο φως.. γελάω...φοβαμαι τα ύψη και τα αεροπλάνα.. μπα.. δεν θα ήμουν καλό περιστερι... χτυπάει μνμ στο κινητό... ο γιος μου.. χαμογελαω.. παιδάκι μου σκέφτομαι.. είσαι εσύ το περιστερι που πετάς, που να τρέχω εγώ στα ουράνια η κουρουνα;;;;
Ξαναγυριζω το βλέμμα μου στο παράθυρο.. με τραβαει τη ματιά το λουλούδι που είναι στη γλάστρα του τραπεζιού... να μουν λουλούδι.... να ανθιζω κάθε άνοιξη.. να πίνω νερό και να ξαναγιεννιεμαι.... να χαρίζω το άρωμα μου σ όσους με πλησιάζουν...
μα θα σουν ριζωμενη στο χώμα σκέφτομαι... δεν θα μπορούσες να κουνησεις ρουπι...θα παθαινες τρέλα αν σου συνέβαινε αυτό....
Τέλεια, ούτε περιστερι, ούτε λουλούδι.... κανόνισε λέω μέσα μου, να δεις κάνα μυρμήγκι τώρα και να αρχίσεις να γράφεις πως θα μαζευες ψιχουλακια, θα ήσουν οικονομα και μετα θα έλεγες, πως θα τα σηκώνω τα ψιχουλα;;;; έχω και κάτι πόνους στην πλάτη..... ξαναγελαω δυνατά...ειμαι περίπτωση του γιατρού τελικά...
Γυρίζω το μάτι μου στο χώρο.... τραβάει η τηλεόραση δευτερόλεπτα την προσοχή μου και μετά πέφτει στην κορνίζα επάνω απ αυτή....
Εγώ και η οικογένεια μου.....
Εγώ και οι δύο άντρες της ζωής μου.... τα πάντα μου... το νόημα και η ψυχή μου...
Αυτό είσαι λέω.... είσαι μια γυναίκα... και είσαι μια γυναίκα που τα έχει όλα... που δεν θέλει τίποτα άλλο ούτε να είναι, ούτε να έχει... Γιατί από εκεί παίρνεις ανάσα στην ψυχή και είσαι και περιστερι και ομορψαινεις απ την αγάπη τους σαν  λουλούδι και σου δίνουν δύναμη να σηκώνεις στην πλάτη σου κάθε βάρος και το αντέχεις όπως το πιο γερό μυρμήγκι!!!!!
Όταν αγαπάς και αγαπιεσαι, είσαι τα πάντα και μπορείς τα πάντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου