Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Που είσαι;

Γράφει Ανώνυμος ..
Που είσαι;

Που εισαι;
Σε ψάχνω τις νύχτες και δεν είσαι εδώ.
Η μπορεί και να είσαι..
Όχι όμως έτσι όπως σε ξερω..
Το ξέρεις ότι μου λείπεις;
Το ξέρεις ότι σε αγάπησα όσο κανέναν αλλον;
Δεν έχω μιλήσει σε κανέναν για σένα.
Οι δικοί μου άνθρωποι δεν ήξεραν ότι υπήρξες στην ζωή μου έστω και για μια στιγμή.
Άργησα μέχρι να συνειδητοποιήσω το διαμάντι που είχα δίπλα μου..
Συγγνώμη που δεν το κατάλαβα νωρίτερα.
Το μόνο που θελω είναι να γυρίσω τον χρόνο πίσω.
Όχι πολύ, λίγο καιρό πριν μονο..
Τότε που όλα έμοιαζαν θεϊκά..
Τότε που εγώ σου έλεγα ότι δεν είχα ξανανιώσει έτσι και εσύ δεν με πίστευες..
Φοβοσουν και έτρεμες για μένα..
Ήθελες να είμαι εγώ καλά.
Σε αγάπησα γαμωτο!
Και μαζί με εσένα αγάπησα το άγνωστο και το πρωτόγνωρο..
Και τον επαναστάτη που είχες μέσα σου..
Λάτρεψα αυτά τα στερεοτυπικά όρια που περισσότερο μας έδεναν πάρα μας χώριζαν.
Και ξέρεις τι με εξίταρε περισσότερο;
Ότι τα ξεπεράσαμε άνευ προηγουμένου!
Το ξέρεις και το ξέρω.

Ποναω, αλήθεια πονάω που όλα αυτά τελείωσαν..
Θα έδινα πολλά,για να σε έχω 10 λεπτα ακόμα..
Πονάω όμως περισσότερο για σένα..
Ελπίζω να είσαι καλά..
Σε αγαπώ ακόμα!
Αλήθεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου