Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Για σένα!!!


Για σένα που όχι απλά με κοίταξες αλλά με Είδες. Που δε στάθηκες στην εμφάνιση και στην επιφάνεια αλλά αναζήτησες το Βάθος και την Ουσία.
Για σένα που εκτίμησες αυτό ακριβώς που είμαι χωρίς να θες να με αλλάξεις ούτε στο ελάχιστο. Που με διαβεβαίωσες ότι το ωραιότερο καλλυντικό πάνω μου είναι το χαμόγελό μου και που με εγκαρδιότητα φρόντισες να μου το εξασφαλίσεις.
Για σένα που μoυ έδωσες να εισπνεύσω άπειρο Οξυγόνο τη στιγμή που πνιγόμουν και είχα ανάγκη λίγες μόνο ανάσες.
Για σένα που θέλησες να πετάξεις μαζί μου. Όχι μπροστά μου, ούτε πίσω μου. Δίπλα, κρατώντας μου το χέρι…
Για σένα που ξεδίπλωσες το ψυχικό σου Μεγαλείο και σα μάγος μού πρoσέφερες ανιδιοτελώς τα ακριβότερα δώρα: Τρυφερότητα και Δοσιμο..
Για σένα που με βλέπεις σαν Άγγελο και που υποσχέθηκες να φτιάξεις τον προσωπικό μου Παράδεισο. Για σένα που με δέχτηκες μ’ όλο το φως και το σκοτάδι μου. Που είχες το θάρρος ν’αναμετρηθείς με το δεύτερο και να γίνεις ο Ήλιος που τόσο είχα ανάγκη.
Για σένα που με ανέβασες σ’ένα θρόνο και με λάτρεψες ως βασίλισσα χωρίς ο ίδιος να νοιαστείς καθόλου για τον τίτλο του βασιλιά. Που θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που με γνώρισε. Που φοβάσαι μην με χάσεις. Που ήρθες από το πουθενά, τόσο αναπάντεχα στη ζωή μου και έγινες η αμετακίνητη Σταθερή μου...
Για σένα που όπως λες σε μαγεύουν και σε διεγείρουν το μυαλό και η ψυχή μου..
Για σένα που αν και με ξέρεις λίγο, με γνωρίζεις ήδη πάρα πολύ καλά...
Για σένα λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου