Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Κάτι τόσο διαφορετικό και τόσο ίδιο...

Έχει κάτι, μη με ρωτήσεις τί...
Κάτι διαφορετικό ....και τόσο ίδιο... 
Λες να είναι που μοιάζουμε τόσο και με καταλαβαίνει, χωρίς ούτε καν να χρειάζεται να εξηγώ;
Ή μήπως που βρέθηκε μπροστά μου τη στιγμή που το είχα περισσότερο ανάγκη;;;
Έχει κάτι πάντως το εννοώ... κάτι διαφορετικό ...και τόσο ίδιο...
Κάτι που θέλεις απ τη μία να το πλησιάσεις κι απ την άλλη φοβάσαι μην σου κάνει κακό κι αυτό, όπως όλα τα άλλα...
Κάποιος, κάποια στιγμή μου είπε ότι πρέπει να πάψω να ψάχνω ανθρώπους, τόσο διαφορετικούς από μένα, επειδή έχω την πεποίθηση ότι έτσι θα καλυψω τα κενά μου...
Χθες βράδυ κάποιος μου είπε να ψάχνω ομοιους μου, για να μπορώ να κουμπωσω απόλυτα μαζί τους...
Κι απόψε το βράδυ μαζί σου αναρωτήθηκα, αν θα την παλεψω τέτοια ομοιότητα..... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου